sreda, 15. marec 2017

Home sweet home

Po doooolgem času sem končno našla čas, da se lahko spet pridružim izzivu CRAFT-alnice. Najprej pa moram povedati slednje: vsaka čast puncam iz CRAFT-alnice! Meseca februarja sem bila njihova gostja in moram priznati, da ni bilo tako lahko. Najprej dobiti dobro idejo za izziv, nato slediti vsem objavam in komentirati, na koncu pa še ocenjevati... Res ni malo dela. Sploh pa ocenjevanje... a se zavedate, koliko čudovitih izdelkov je objavljenih na vsakem izzivu?!?! Zmagovalk bi moralo biti najmanj 10 :) Tako delo lahko opravlja samo nekdo, ki to dela s srcem. Tako da... le tako naprej CRAFT-alnica!
No, kot sem že rekla, sem končno lahko izdelala voščilnico za izziv: Ljubo doma. Pred kratkim sem dobila pošiljko dolgo zaželjenih štampiljk, tako da sem jih morala seveda takoj preizkusiti. Tako je nastalo tole:


Upodobila sem dom z "notranje strani". Pogled skozi okno doma, na kateri so muca, ribica in rožice. Zaves pa ni, ker sem jih ravno dala prat ;) Akvarij z ribico sem obdelala še z Glossy accentom, da naredi efekt stekla, ravno tako je na oknu folija (na sliki se ne vidi dobro), tako da zgleda kot stekleno okno. Razen okna in police, katera sta pobarvana z Distress inki, je vse pobarvano z navadnimi akvarelnimi barvicami.


Z napisom pa se popolnoma strinjam: hiša je narejena iz zidov, dom je narejen z ljubeznijo in sanjami...

Uživajte doma! :)

Voščilnico prijavljam na:


14 komentarjev:

  1. Zelo je lepa...barve so tako sveže in mucka na oknu super ljubka. Za punce iz Craft-alnice se pa popolnoma strinjam!

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna, tako sveže deluje...

    OdgovoriIzbriši
  3. Iii kako luštna voščilnica in dobro vzgojen muc,da ga ribice ne ganejo preveč :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. iii kako ljubko si tole naredila. Bi se kar še jaz vsedla na to tvojo okensko polico. Škoda, da ni več prostora ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lušno si naredila dom in ta napis tako lepo paše zraven. Hvala za tvoje besede in lepo, da si se nam pridružila pri tem izzivu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako je simpatična in tako sveža zaradi te posebne zelene barve.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja iiii kakšen krasen domek, pridna mucica, da pusti ribico lepo pri miru. Ja tako je v dobrem domu, različni značaji sobivajo v miru in jubezni....
    Hvala, za tvoje tople besede, pašejo :-). Vesele smo, da si se nam pridružila in, da smo ti dale ustvarjalnega elana, pridi čimvečkrat :-). Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. prav imaš glede ekipe Craftalnice, super so! Tvoja trojica pa je v takšnem sožitju na okenski polici, da bi se jim kar pridružila

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelooooo mi je všeč tvoja interpretacija izziva - sveža, duhovita in igriva!
    Naj bo takšen tudi tvoj vikend, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. jeeej kako je simpatična :-)) Dodala si res take tri "domače" elemente.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tjaša kaj naj rečem... waaaw čudovita je in napis na njej... TOP! <3 Love, hugs & kisses...xoxo

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi meni je ful všeč tvoja voščilnica. Tale muc je tako simpatičen.

    OdgovoriIzbriši
  13. joj, Tjaša, čudovita je, takoj gre v srce, hvala, ker ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Super voščilnico si pripravila.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši