sreda, 5. oktober 2016

Brrrr, mrzlo!

Punce iz Craft-alnice so za tokratni izziv izbrale tematiko Oblačila. A ravno za prejšnji izziv sem naredila voščilnico v obliki jopice in ker se kot "prava ustvarjalna duša" nočem ponavljati, sem ostala brez ideje. Vdala sem se v to, da bom tokratni izziv pač izpustila zaradi "krize idej" :)
Oktober je tu in z njim so prišle seveda tudi nižje temperature. Odpravila sem se v trgovino z oblačili, kajti moj sin raste tako hitro, da so mu pred nekaj meseci kupljene trenirke seveda prekratke (nisem edina s to težavo, kajne?). Med brskanjem opazim, da so trgovine že založene s pravo zimsko garderobo. In na policah zagledam.... zimske kape! Zadnje čase kape niso navadne kape, ampak so opremljene s krznom, raznimi dodatki in seveda - bleščicami. Ne bom niti govorila, da se mi je takoj prižgala žarnica nad glavo (ni mišljeno prava žarnica, ampak da se mi je posvetilo v glavi ;)... :D
Takoj, ko sem prišla domov, je nastalo tole:


Iz papirja z vzorcem volne sem izrezala kapo, nato sem izrezala še osnovo voščilnice. Spodnji del kape sem s pomočjo plošče za utore ročno embosirala.


Iz volne sem izdelala cof, katerega sem privezala na vrh voščilnice. Napis "Čestitke" sem izrezala iz bleščečega srebrnega papirja s pomočjo šablone Najlepšega para. Prilepila sem ga na papir, tako da zgleda kot našitek na kapi.


In ker mi je bila kapa malo prazna, sem dodala srebrne kristalčke. Prava kapa za kakšno najstnico... ;)


Lep dan in oblecite se, da vas ne bo zeblo... ;)

Voščilnico prijavljam na:

25 komentarjev:

  1. Čudovita, izvirna in še tako lepo okrašena. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zmagovalnaaaaaa....enkratna je in tako lepo pobiserčkana. Res je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ful dobraaaaa. Navdušena! Ideje nas včasih doletijo na najmanj verjetnih mestih. Super ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Res je, kakšenkrat, ko nimaš ideje, moraš enostavno odmisliti vse, pol pa pride kakšna simpatična ideja kar naenkrat... Upam, da bo tudi v prihodnje tako! ;)

      Izbriši
  4. O je lušna! Enkratna ideja in zelo lepo je okrašena tvoja kapa. Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  5. iii, kakašna super kapa. Oldično opravljeno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ideja in super izvedba. Zelo všečno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. This such a cute creation and so clever.Beautifully made and designed.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week.
    Lisa x

    OdgovoriIzbriši
  8. Cute! Thanks for joining us at Sunny Day Crafting!
    ~DT Janis

    OdgovoriIzbriši
  9. A dej no, take kape se pa še jaz ne bi branila pa sem že babica in nič več najstnica. Krasna ideja in res popolna izvedba.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, Lili, si me nasmejala! Sem vesela, da ti je kapa všeč. ;)

      Izbriši
  10. Svetovna ideja in vrhunsko izdelano. Zelo mi je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. jaiii kako cart kapa, da bi jo še sama imela ... bela z biserčki ... enkratno :-))
    Voščilnica kot celota je krasna in res unikatna ideja :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Awe so cute
    Thanks for sharing at Sunny Day Crafting x

    OdgovoriIzbriši
  13. O kako luštna kapa! Všeč mi je cofek in vse bleščice!

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepa kapa ...kar mela bi jo. Veseli me, da si jo pokazala v izzivu Craft-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow, this card is so unique and sparkly, Perfect for the "sparkle" challenge at Pile it On. TFS and good luck.

    OdgovoriIzbriši
  16. Uau, sem rekla, ko sem tole zagledala, čudovita ideja in izvedba, hvala, ker s svojimi izvirnimi prispevki bogatiš CRAFT-alnico, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako prisrčna kapa. Všeč mi je cofek... :).
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasno si se znašla in ta kapa je res IN.

    OdgovoriIzbriši