sreda, 7. september 2016

Danes je tvoj dan

... pa lahko je to rojstni, prvi delovni, prvi šolski, prvi kar tako dan. Vsak dan je lahko tvoj dan. In vsak dan bi se morali zavedati, da nam je bil dan (hm, ali je slučajno ista beseda? ;). Še nikoli nisem delala voščilnice po skici in nisem vedela, ali mi bo "pasalo" delati po ideji nekoga drugega (punc iz Craft-alnice). Rada imam proste roke, zato nisem bila najbolj prepričana, ko sem se vsedla za ustvarjalno mizo, pa še brez ideje sem bila. Potem sem pa začela. Počasi počasi. In na koncu je nastalo tole:


Skica, po kateri je tokratni izziv določen, je pa slednja:


Ker pa jaz nisem jaz, če ne naredim nekaj drugače, sem na tej voščilnici izrezala osrednji del in namestila prozorno "folijo", na katero sem s štampiljko in Archival inkom odtisnila napis.


Podlago sem pobarvala z Distress inki ter naredila črte s plastično šablono "Akvarelne črte" Najlepšega para. Majhne krogce sem izrezala s šablono ter na njih dodala glossy accent. Sestavila sem rozete, dodala vrvico ter vse skupaj prilepila na podlago.


Naj bo danes vaš dan! :)

Voščilnico prijavljam v:

28 komentarjev:

  1. Beautiful card, your design is lovely, great use of the rosette die and I love the see through section. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

    Dionne

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo voščilnico si naredila in ustvarila krasno črtasto ozadje :-)) Ideja z rozetkami je čudovita. Lepo te je navdihnila naša skica.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card. Thank you for joining us over at scrapping4funchallenges. Look forward to seeing you again.

    hugs
    Tammi, DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja s folijo. In kombinacija barv je polna energije.

    OdgovoriIzbriši
  5. How lovely Fresh and happy like the sun TFS Let's Craft and
    Create Lis DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je izpadlo. Namen skice je, da te vodi in lepo je, če dodaš svoj pečat. Tebi je to krasno uspelo.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful love the stripes and the design
    Please remember to follow us!!!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo všečna...tako pozitivno mi deluje :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful. Thanks for linking up at Sunny Day Crafting.
    ~DT Janis

    OdgovoriIzbriši
  10. Awesome and lovely card. Love it.
    Thank you for joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena DT
    http://cardscraftandart.blogspot.in/

    OdgovoriIzbriši
  11. Love these colours and great design too. Thanks for joining in at Crafty Boots Challenges this time.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hey,
    beautiful work and cool color
    Thank you that I took part in the challenge on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    OdgovoriIzbriši
  13. Super je izpadlo. Zelo mi je všeč, kako si odkrila napis. In barve so super!

    OdgovoriIzbriši
  14. Such a gorgeous card. Love those colours you have used. Thanks for linking up at Sunny Day Crafting

    DT Deb xx

    OdgovoriIzbriši
  15. Such lovely summery colours and I love the pretty flowers.It would be fantastic if you shared this creation at Anything goes September link-up, Just keep on creating
    Susan xx

    OdgovoriIzbriši
  16. Uau, kako lepo si uporabila skico kot inspiracijo, čudovito je izpadlo, čisto v tvojem posebnem stilu, krasne barve si izbrala, hvala,ker sodeluješ z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Wawwww, ideja s folijo je odlična! Krasna so tudi barve in vzorci!

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasna voščilnica. Lepo si uporabila skico in zelo všeč so mi barve.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  19. Wow, this look very stylish!
    Lia, Dt S4F

    OdgovoriIzbriši
  20. Kako je lepa. Čudovite barve si izbrala in super interpretirala skico.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  21. Beautifully unique card! Love the design of this. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    OdgovoriIzbriši
  22. Tjaša, čisto sem navdušena!!! Krasna je...

    OdgovoriIzbriši
  23. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrapping4Fun :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Fantastic card. I love the design. Thanks for joining us at Lets craft and Create.

    OdgovoriIzbriši
  25. Hi,

    I Thought you would like to know that you have been Placed in the Crafty Boots 'You are my Sunshine' Challenge. Many congratulations.

    We are offering both the winner and runners up from this challenge Guest Design Team spots for the Crafty Boots That challenge starts on 7 November. Please contact me at CraftyBootsDT@gmx.co.uk if you would like more information about participating in this new challenge.

    Do not forget to collect a copy of the Crafty Boots Challenge Top Three badge from our blog.

    Kindest regards.

    Dionne

    OdgovoriIzbriši
  26. Tale tvoja objava se mi je pa izmuznila.. Prekrasna izvedba po skici!
    Izbor barv je res super, ampak ideja s prozornim okencem in napisom je pa res fantastičen! :) Navdušena! :)

    OdgovoriIzbriši