sobota, 13. februar 2016

Hja... valentinovo

Nisem ljubiteljica teh "vsiljenih" praznikov in praznovanj, sploh pa zaradi tega, ker nas s tem spodbujajo, da postanemo vedno bolj potrošniška družba. Konec koncev, če se dva imata res rada, imata vsak dan valentinovo...
Ampak glede na to, da je na vseh koncih in krajih videti srčke in vse, kar je z njimi povezano, me je zamikalo, da naredim valentinove voščilnice. Pa sem se spravila k delu...


Rada imam bolj enostavne voščilnice, zato je prva prav taka. Smooshing podlaga, nato napis na pavs papirju s srebrno krono in srčkom. Sporočilo pa jasno... ;)


Upam, da bo moj valentin vesel ;)

Nato sem hotela poskusiti nekaj novega, zato sem ubrala čisto drugo varianto:





Nisem hotela tipično rdeče ljubezenske voščilnice, zato sem uporabila druge barve, samo mali srček je rdeč. Tako, malo drugače :)

Obe voščilnici prijavljam na izziv Craftalnice #153 ter v Galerijo meseca februarja Najlepši par.


13 komentarjev:

  1. Obe sta zelo lepi in domiselno sestavljeni :-)) Še posebej se mi dopade prva.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepi in druga res malo manj tipična, a meni zelo všečna.
    Hvala, da ju deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, obe sta posebni, s krasno idejo in prav tako izvedbo, zelo lepi, hvala, ker ju deliš v Craftalnici:), LP, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  4. lepe in čisto nekaj posebnega¨.

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta zelo lepi, še posebej pa mi je v oči padla prva.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepi sta obe, nekaj posebnega, prva mi je sploh padla v oči!

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta zelo domiselni in nič kaj tipično valentinčkasti, zato sta mi še bolj všeč. Tako kot praviš je ta praznik potrošniško naravnan, kar pa ne pomeni, da svojemu dragemu ne moremo narediti voščilnice ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tjaša, obe sta mi enkratni. Vse pohvale za izbiro barv, dodatkov,..vsega!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam za vaše komentarje! Vesela... ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštna ideja. Domiselno in lepo realizirano!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudoviti sta, sploh prva.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasni sta obe. Prva je prav kraljevska.

    OdgovoriIzbriši