sreda, 10. februar 2016

Emboss resist

Kot začetnica pri papirčkanju se sedaj največ ukvarjam s spoznavanjem različnih materialov, pripomočkov in tehnik. In tega je maaaaalo morje... Pa da ne govorimo o stroških... vedno ugotoviš, da ti nekaj manjka. In baje se to nikoli ne konča... ;) Ampak na koncu ti tisti občutek zadovoljstva, ki ga občutiš ob koncu "projekta", vse poplača, kajne? ;)
In tako sem z raziskovanjem na internetu naletela na emboss resist tehniko. Zdela se mi je zanimiva za poskusiti, pa še vse pripomočke sem imela že doma! Juhu! Ajde, v akcijo! In nastala je naslednja voščilnica:


In ker sem imela še nekaj časa za ustvarjanje, sem poskusila isto tehniko tudi pri napisu. Zanimalo me je, ali se bo napis lepo bral. Tako je nastala še tale voščilnica:



No, pa smo se spet nekaj novega naučili...

In ker sem zasledila na internetu tudi izzive, zadnjo voščilnico dodajam v Ko me inspirira #45 :)


7 komentarjev:

  1. Tjaša, tvoje voščilnice so prečudovite. Spodnje se kar ne morem in ne morem nagledati! :)
    Kaja

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla v veselem ustvarjalno/blogerskem svetu :-). Obe voščilnici sta krasni-hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je toja vesela soba in človek se čuti zelo dobrodošel med tvojimi izdelki. Dobrodošla tudi ti v blogovskem svetu. Krasno si uporabila embosing resist tehniko na obeh voščilnicah in hvala, da si se nama pridružila na izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo ti je uspela ta tehnika. Obe voščilnici sta zelo lepi, druga pa je sploh nekaj posebnega s temi peresi.

    OdgovoriIzbriši